Pozovite nas! 011 40.45.204

Slanački put 51 a

Beograd 11000

011 40.45.204

office@into.rs

Tehnička podrška

Usluge tehničke podrške prate najduži period u životu informacionih sistema, tako da je jako važno kome poveravate ovaj važan zadatak. Ako adekvatno brinete, blagovremeno sprovedite mere i uspešno otklanjate nepravilnosti, onda ovaj period informacionih sistema može biti produžen sa čime dobijate duži investicioni ciklus i osiguravate niže troškoveb poslovanja.

Klijenti koji surađuju sa Into d.o.o. ocenjuju naše usluge tehničke podrške, kao visoko kvalitetne i pouzdane. Klijenti posebno cene stav prema rešavanju problema i reagovanja kada se dese kritične situacije.

Neki od naših klijenata

Pridužite se porfolio klijenata kompanije Into d.o.o.

Odlučite se za 10 prednosti ugovora o održavanju

Saznajte više o prednostima ugovora o održavanju KLIKNITE OVDE

Podrška

7 / 24 / 365

Teamviewer pomoć na daljinu

Prodavnica

Kako možemo da Vam pomognemo?

Apsolutno fer ponuda u najkraćem mogućem roku.

Želim ponudu

Prednosti

Ažuran stručan nadzor nad radom Vaših IT sistema

Kompletna rešenja

U kompaniji INTO brinemo o svim segmentima IT sistema

Paketi prilagođeni vašim potrebama

Za visok kvalitet i isplativo rešenje Vaših IT potreba

Šta znači IT održavanje

Održavanje se shvata kao pregled. Pregled je apsolutno neophodan kada sumnjamo da računar ne funkcioniše ispravno, što se može primetiti u odnosu na rad u prethodnom periodu. Ovaj metod rešavanja problema je preventivan.

Saznajte više

Preventiva je jeftinija

Pregledi se vrše mesečno u dogovoru sa klijentom. Sa preventivom se sprečava pojava ozbiljnih i čestih problema i na taj način omogućava nesmetan rad kompanije i zaposlenih. Takvi preventivni pregledi svakako predstavlja fiksni trošak, ali beznačajan kada uzmete u obzir koji bi mogo biti trošak gubitka podataka, kao i povećanja produktivnosti radnik.

Besplatno

Ugovorni odnos

Malim i srednjim preduzećima preporućujemo ugovorni odnos. Moguće je naručiti i pojedinačne usluge izvan ugovora po važećem cenovniku i bez ugovornih popusta i pogodnosti. U svakom slučaju je pametno uzeti u obzir činjenicu da za sigurnost i zadovoljavajući rad IT sistema morate da obavljate redovne provere održavanja.

Kontakt