Pozovite nas! 011 40.45.204

Slanački put 51 a

Beograd 11000

011 40.45.204

office@into.rs

Podrška poslovanju

Jedan od najvećih izazova sa kojim ćete se suočiti tokom rešavanja IT problema u Vašoj firmi je iznos novca i vremena koje ćete utrošiti na pokušavanje rešavanja problema.Ne samo da ćete konstantno morati da trenirate ljude kako bi bili u toku sa najnovijim tehnologijama, već ćete se takođe susresti sa troškovima kao što su nov hardver, zamena zastarelog hardvera, softver i još mnogo toga drugog.

Outsource-ovana IT podrška će uspešno smanjiti sve troškove vašeg bavljenja IT problemima, i zameniti ih sa ugovorenom cenom koja nije podložna čestim promenama, tako da ćete u svakom trenutku biti upoznati sa iznosom novca koji izdvajate za usluge IT podrške.

Neki od naših klijenata

Pridužite se porfolio klijenata kompanije Into d.o.o.

Odlučite se za 10 prednosti ugovora o održavanju

Saznajte više o prednostima ugovora o održavanju KLIKNITE OVDE

Podrška

7 / 24 / 365

Teamviewer pomoć na daljinu

Prodavnica

Kako možemo da Vam pomognemo?

Apsolutno fer ponuda u najkraćem mogućem roku.

Želim ponudu

Prednosti

Ažuran stručan nadzor nad radom Vaših IT sistema

Kompletna rešenja

U kompaniji INTO brinemo o svim segmentima IT sistema

Paketi prilagođeni vašim potrebama

Za visok kvalitet i isplativo rešenje Vaših IT potreba

Šta znači IT održavanje

Održavanje se shvata kao pregled. Pregled je apsolutno neophodan kada sumnjamo da računar ne funkcioniše ispravno, što se može primetiti u odnosu na rad u prethodnom periodu. Ovaj metod rešavanja problema je preventivan.

Saznajte više

Preventiva je jeftinija

Pregledi se vrše mesečno u dogovoru sa klijentom. Sa preventivom se sprečava pojava ozbiljnih i čestih problema i na taj način omogućava nesmetan rad kompanije i zaposlenih. Takvi preventivni pregledi svakako predstavlja fiksni trošak, ali beznačajan kada uzmete u obzir koji bi mogo biti trošak gubitka podataka, kao i povećanja produktivnosti radnik.

Besplatno

Ugovorni odnos

Malim i srednjim preduzećima preporućujemo ugovorni odnos. Moguće je naručiti i pojedinačne usluge izvan ugovora po važećem cenovniku i bez ugovornih popusta i pogodnosti. U svakom slučaju je pametno uzeti u obzir činjenicu da za sigurnost i zadovoljavajući rad IT sistema morate da obavljate redovne provere održavanja.

Kontakt